lesonge Startet 5.Juli.2014 Del på Facebook Startet 5.Juli.2014 Hei kjære baatplassen. Min første post etter min femte tur som ny båteier. Blikkstille vann, ikke et vindkast, god sikt...så smeller det. Skjønte det med en gang. Den gedigne tømmerstokken som lusket under overflaten kom opp og sa farvel båtsommer, før den lusket seg ned i dypet igjen. Legger ved resultatet. Volvo Penta DP290-A om jeg ikke tar helt feil. Stillingen er nå: DP290 = 0 Tømmerstokk = 1 Skal ringe Tryg i morgen å høre hva de sier. Dessverre er ventelistene så lange nå at jeg regner med bladene faller før jeg får denne ut :) /lesonge Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Det var triste greier. Du får pushe på, og gnage på de verkstedene som evt. skulle kunne fikse drevet, så kanskje det går din vei. PS: Velkommen til Baatplassen.no Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Dere får kose dere i båten ved brygga så lenge da... Nydelig i Risør, var på overnatting der søndag/mandag pinsehelga. Herlig å sitte ute med ei pils etter god pizza og kikke på båtlivet. Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Ring hit og hør http://www.marinedeler.no/shop/ om overhalt/brukt/deler. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Trur du betaler for leiebåt hos Tryg. Det hadde vert kjekt å få vite om det "funker" ... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
adeneo Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Ut i fra bildet ser det ikke ut som det er så mye å begynne å reparere på. Se om du finner et brukt nedre hus med samme utveksling i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 6.Juli.2014 Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Mest sansynlig er alt rusta som er inni drevet. Er kkje noe å bruke penger på å verken åpne eller reparere. Ingen verksted har tid til å ta denne reperasjonen nå uansett. Betal mellomlegg å anskaff deg eit nytt drev gjennom forsikringen. Sparer verkstedet som skal gjøre jobben for mye arbeid og dem kan da hjelpe deg mye fortere. Evt ta saken i egne hender å skaff deg eit overhalt drev som du kan stole på resten av sesongen. Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
lesonge Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2014 Hei. Takk for svar. Takstmannen kommer vel til uka regner jeg med. Om ikke de setter meg rett til verksted. Er usikker på om det blir bare byttet hus. Alle bolter til undervannshus er fortsatt hele, men umulig å si omfanget bare med dykkermaske. Som Joda3300 sier så tror jeg beste løsningen er å bytte så mye som mulig om forsikringen tillater det. Håper også verkstedet ser på det som en mer "lukrativ" jobb slik at den blir gjort raskere /krysserfingre. Skal uansett gi en oppdatering på hendelsesforløp og hvordan Tryg jobber opp mot kunde. Kan jo hende noen har interesse av å se reaksjonstid og evnt tid på utbedring osv. Ha en ellers fin søndag. Mvh Lars Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.