Jump to content

På jakt etter spesiell type rekkestøttefot

Kilden

Recommended Posts

Takk, men det er nok dessverre ikke så enkelt :-)

Båten ble kjøpt direkte fra verftet "Jupiter Yachts" i England i 1982, og jeg har ikke klart å spore opp det firmaet.

Tenkte kanskje noen hadde sett noe liknende... Neppe noen god løsning, og det er vel derfor det er vanskelig å finne....

Det spesielle er at de kun er festet med skruer vannrett gjennom aluminiumslisten fra utsiden, og at det ikke går skruer gjennom dekket.

Hvis det er mulig å få tak i noe slikt er jeg veldig interessert i å høre om det - utseendet er definitivt underordnet.

Har lett - men så langt kun funnet slike som går gjennom dekket.

Det spesielle er at de kun er festet med skruer vannrett gjennom aluminiumslisten fra utsiden, og at det ikke går skruer gjennom dekket.

Hvis det er mulig å få tak i noe slikt er jeg veldig interessert i å høre om det - utseendet er definitivt underordnet.

Har lett - men så langt kun funnet slike som går gjennom dekket.

Men er det noe problem å feste den nye gjennom dekket om den passer til lista?

Det er selvsagt mulig... men veldig mye av innredningen er støpt (nærmest som et innvendig skrog/garnering) og man må derfor først lage hull i dette for å komme til under dekket. Forrige eier har lagd hull for å feste en rekkestøttefot - inne i et skap. Det ser ikke pent ut, så jeg ville helst gå for en enklere variant med kun feste i listen rundt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...