seil69 Startet 8.Juli.2014 Del på Facebook Startet 8.Juli.2014 Har kjøpt båt med sjøvannskjølt (ingen varmeveksler) BMW D35 motor. Jeg har ikke noe kjennskap til denne motoren. Er det noen her som har for salg (eller kjenner til noen som har) bruker-håndbok til denne motoren? Evt. til BMW D50, som er samme motor bare en sylinder mer og derav flere HK. Hvem selger deler til disse motorene? Bruker erfaringer? Alle tips mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
finder Svart 9.Juli.2014 Del på Facebook Svart 9.Juli.2014 Hei Jeg hadde en D50 i min Scand Classic Den var bygget om til ferskvannskjøling. Jeg kjøpte brukermanual også. Skal sjekke om jeg har den ennå Byttet også varmeveksler. Kjøpte alt hos Solberg Motor i Sandefjord. Sitér dette innlegget Link to post
finder Svart 9.Juli.2014 Del på Facebook Svart 9.Juli.2014 Her er manualen http://bmwmarine.com/media/d35_d50_work_man.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.