Knutzen1 Startet 9.Juli.2014 Del på Facebook Startet 9.Juli.2014 (redigert) Da begynner dagen (lørdag 12 juli) å nærme seg, og vi skal hente vår nye Dufour 410 Grand Large. I forrige uke tok jeg i mot båten, da den ankom fra Frankrike :) Båten var helt fantastisk og overgikk alle mine drømmer, selv uten rigg osv. Vi begynner seilasen med noen rolige dager rundt Stavanger for å bli kjent med båten (og seiling). Deretter vil vi dra nordover og tenker å bruke resten av juli på reisen til Molde. Vil nå gjerne ha tips til barnevennlige plasser (1 og 5 år). Helst havner med gode flytebrygger... Slik så båten ut for 1 uke siden... (Håper den ser mer klar ut på lørdag..) Redigert 9.Juli.2014 av Knutzen1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 9.Juli.2014 Del på Facebook Svart 9.Juli.2014 Grattis med skikkelig lekker båt :-) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 9.Juli.2014 Del på Facebook Svart 9.Juli.2014 Grattis, lekker båt :) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
pacuare Svart 9.Juli.2014 Del på Facebook Svart 9.Juli.2014 Båten ser veldig bra ut. Skal se etter deg, på vei motsatt vei. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 10.Juli.2014 Del på Facebook Svart 10.Juli.2014 Gode havner er det jo mange av, flytebrygger også. Gitt alderen på barna er det vel mer mulighetene for å kunne rusle i land som er viktige, heller en badeland osv. Røyksundkanalen har flytebrygger, jeg vil tro at vannsklie osv som finnes der er mindre interessant. Der er også flytebrygger i Leirvik. Bekkjarvik har flytebrygger, igjen ikke mye spennende for barna. Slik kan vi fortsette i det uendelige, jeg tror det viktige er at barna opplever at båten er stedet å være. Men for all del, dere må gjerne låne båtplassen vår denne uke, send en IM hvis det er interessant (flytebrygge, absoluitt ikke noe som helst å underholde barn eller voksne med på land) Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Knutzen1 Svart 10.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2014 Takker :) Båten tar form.. I dag ble den rigget opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.