submiss Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Så konvoien da den gikk ut Byfjorden i morges etter overnatting i Stavanger, og det var et stilig syn Visste ikke der og da hva det dreide seg om, men inne på baatplassen finner man jo svar på det meste Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Oteren Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Fædrelandsvennen hadde en større sak om dette lørdag, men saken ligger desverre ikke på nett. Hmm henvist her:Båtrelaterte nyheter........(innlegg #1175) Eller direkte her i Fædrelandsvennen, se bildeserie. Se også reportasje i NRK Sørlandet (Nettutgave), lokale nyheter 28/4 kl 18.40 ca 6.30 ut i sendingen. Windy har fått rimelig bra eksponering i media........ Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Dette er ikke bra for abstinenesen - det er helt sikkert. Men ute er det kaldt som fy, og det blåser godt, så det er kanskje like greit at Bitteliten IV fortsatt består av fler løse enn monterte deler Deler av konvoien ble observert i forrige uke da jeg var på Windy. Konvoien er en stor greie for Windy også - masse arbeidet og mange som er innvolvert i det. Det er jo godt det ikke er så lenge til sommeren starter - og snart går det flere små konvoier med nye Windyer som tar til venstre ved Torungen også - mot Oslofjorden. Sånn omtrent hver fredag frem mot 1. juli kan man nok regne med å se det når Østlandsbåtene blir overlevert sine nye eiere. Det blir nok en del båter å se fremover ja. I god tid før ferien kommer vi til å sette kursen fra Arendal - jeg gleder oss litt Sitér dette innlegget Link to post
eikeland Svart 1.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2006 Hei, Ta en titt på denne linken så får dere svar på mange av spørsmålene. http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/ar...=73243252450578 Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 5.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2006 6 stk Pinsesser på vei nordover jæren, Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Boywonder Svart 5.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2006 Det er jo godt det ikke er så lenge til sommeren starter - og snart går det flere små konvoier med nye Windyer som tar til venstre ved Torungen også - mot Oslofjorden. Sånn omtrent hver fredag frem mot 1. juli kan man nok regne med å se det når Østlandsbåtene blir overlevert sine nye eiere. Det blir nok en del båter å se fremover ja.Det kan du jaggu si... Må vel egentlig innrømme at jeg er drittlei av disse brødhuene som kjører som noen idioter gjennom Tromøysund... Greit nok med èn hekksjøgeneral, man 7-8 om gangen!!?? Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Bitteliten Svart 6.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2006 Hva er fartsgrensen i Tromøysundet? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2006 Det finner du her: http://www.lovdata.no/for/lf/sj/xj-20010705-0786.html Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.