Jump to content

WINDY konvoi på vei nordover.

Careka

Recommended Posts

Så konvoien da den gikk ut Byfjorden i morges etter overnatting i Stavanger, og det var et stilig syn :flag:

Visste ikke der og da hva det dreide seg om, men inne på baatplassen finner man jo svar på det meste :wink:

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Dette er ikke bra for abstinenesen - det er helt sikkert. :lol: Men ute er det kaldt som fy, og det blåser godt, så det er kanskje like greit at Bitteliten IV fortsatt består av fler løse enn monterte deler :smiley: Deler av konvoien ble observert i forrige uke da jeg var på Windy. Konvoien er en stor greie for Windy også - masse arbeidet og mange som er innvolvert i det.

Det er jo godt det ikke er så lenge til sommeren starter - og snart går det flere små konvoier med nye Windyer som tar til venstre ved Torungen også - mot Oslofjorden. Sånn omtrent hver fredag frem mot 1. juli kan man nok regne med å se det når Østlandsbåtene blir overlevert sine nye eiere. Det blir nok en del båter å se fremover ja. I god tid før ferien kommer vi til å sette kursen fra Arendal - jeg gleder oss litt :smiley:

• 1 måned senere...

Det er jo godt det ikke er så lenge til sommeren starter - og snart går det flere små konvoier med nye Windyer som tar til venstre ved Torungen også - mot Oslofjorden. Sånn omtrent hver fredag frem mot 1. juli kan man nok regne med å se det når Østlandsbåtene blir overlevert sine nye eiere. Det blir nok en del båter å se fremover ja.

Det kan du jaggu si... Må vel egentlig innrømme at jeg er drittlei av disse brødhuene som kjører som noen idioter gjennom Tromøysund... Greit nok med èn hekksjøgeneral, man 7-8 om gangen!!?? :headbang:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...