Scand Baltic Svart 8.November.2016 Link til dette innlegget Svart 8.November.2016 Løfter denne igjen. Noen som vet hvordan det gikk? Hadde selv en stri tørn i dag når jeg skulle bakke inn i boblebåsen for vinteren. Styrbord motor låste seg i revers. Og med bra med vind gikk det litt hett for seg en periode der... Men alt gikk greit. Nå har jeg feilkode 9 og armen er låst i revers. Har løsnet wire i begge ender og den går fritt og fint. Får ikke startet motor fordi aktuatorboksen tror den fortsatt står i gir. Får heller ikke slettet feilkoden. Noen som har noe forslag her? Fikk etterhvert start ved å ta ut releet så jeg får konservert men trenger noen forslag på hvor jeg kan få tak i deler til dette. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 10.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2016 (redigert) Hei Scand Baltic Kretskortet kom fra Costal Ride når vi kom hjem fra ferie og ble montert. Feilkode 9 forsvant og alt har fungert som det skal i ettertid :-) Kortet kom på nesten 10 lapper etter toll og annet skit........ Nå har jeg også fått kjøpt et reservekort da jeg ikke ønsker å havne i denne situasjonen en gang til. Costal Ride hadde ett kort igjen, men det er nå over to år siden. Sjekk gjerne om de fremdeles har på lager. Grunnen til at Volvo ikke har flere er at en underleverandør som laget disse er konkurs og de har ikke har flere tilbydere.......surt men sånn er det! Om det vil hjelpe deg, og om du holder til i nærheten av Oslo, kan jeg montere inn reservekortet i båten din for å sjekke at det er kretskortet som har tatt kvelden. Lars O Redigert 10.November.2016 av Lars O (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 10.November.2016 Link til dette innlegget Svart 10.November.2016 Hei og takk for tilbakemelding Lars O. Ganske utrolig å ikke få deler til dette systemet lenger. Vil tro det er mange slike installasjoner der ute. Ti lapper er iallfall bedre enn 30-40 lapper for å bygge om til nytt system. Jeg skal forske litt på det utover nå. Har dobbelinsallasjon, så kan også prøve å kryssbytte. Fint om jeg kan ta nærmere kontakt ved behov. Holder til i Oslområdet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 10.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2016 Om du kryssbytter uten å programmere, vil propellene skifte retning. Jeg regner med at de går hver sin vei...... Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 10.November.2016 Link til dette innlegget Svart 10.November.2016 Kobler ifra wiere bare for å sjekke. Motorer ble konservert i går så de startes ikke føre til våren ;) Men om jeg trenger nytt kretskort og får tak i det, er det noe som igjen må programeres, eller er det kun kalibreringen som står beskrevet på lokket? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.