bjerke Startet 12.Juli.2014 Del på Facebook Startet 12.Juli.2014 Jeg har akkurat kjøpt en bavaria 27 sport og har problemer med å få varmtvannsberederen til å fungere på landstrøm. Det blir kun varmtvann ved kjøring. Noen som vet hva som kan være galt? Innspill mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 12.Juli.2014 Del på Facebook Svart 12.Juli.2014 Kan det være at du ikke har slått på bryteren ti berederen rett og slett? Det er vel et bryterpanel et sted? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 12.Juli.2014 Del på Facebook Svart 12.Juli.2014 Eller overopphetingsvernet som har slått ut. Jeg vil tro st om du leser berederens bruksanvisning så finner du info om denne. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Brattåsen Svart 13.Juli.2014 Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Se at stikkontakten til varmtvannsberederen står i, nede i motorrommet! Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.Juli.2014 Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Sikringsbryter på instrumenpanelet, stikkontakten til berederen, defekt termostat, defekt element. Sitér dette innlegget Link to post
bjerke Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Takker for innspill, sjekker ut noen punkter i kveld. Kommer evt med fler spørsmål etter det;) Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 13.Juli.2014 Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Jeg hadde samme problemet hos meg. Det var termostaten hos meg! Sjekk at kontakten står i nede i motorromet Sjekk sikkerhetsbryteren på termostaten Sjekk at du har vippet på bryteren på 220 anlegget Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
bjerke Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Kontakten står i, det er 230v i stikkontakten.Vippet på bryteren, da mener du sikringen på instrumentpanelet? Sikkerhetsbryteren på termostaten, er det på berederen det da? Sitér dette innlegget Link to post
bjerke Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Det er foresten en QL bereder, ikke quick som jeg skrev innledningsvis. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 13.Juli.2014 Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Kontakten står i, det er 230v i stikkontakten.Vippet på bryteren, da mener du sikringen på instrumentpanelet? Sikkerhetsbryteren på termostaten, er det på berederen det da? Ja sikringen på 220v panelet!Helt bak på termostaten på berederen er det ett lite hull der er sikringen, trykk den inn. Er den trykt inn så kan det nok hende termostaten er brent i stykker og må byttes, det måtte jeg med min, jeg byttet samtidig selve kolben også. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
bjerke Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Takk for svar MaSa! Sjekker det med sikringen på termostaten. Sitér dette innlegget Link to post
bjerke Svart 14.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2014 Det var en "sikring" under dekselet til termostaten, bare trykka den inn som du sa MaSa og da funka den igjen:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.