olethomas Startet 12.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2014 Er det noen som vet hvor merker på veiv el.lign sitter på mercedes 352A motor. Jeg prøver å starte en motor der jeg nå misstenker dieselpumpa står feil. Jeg har et merke når jeg ser ned i oljepåfyllingshullet i registerhuset og et merke på pumpa,men veiv finner jeg ikke noe på. Noe som har kunnskapen jeg mangler her.. Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 13.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2014 Det ligger en service-manual for denne motoren i dokumentarkiv...prøv å se der.. Sitér dette innlegget Link to post
olethomas Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2014 Ja ,men det er enklere sagt en gjort. Flere som sier det finnes her har jeg sett på flere tråder,men det ser ikke ut til at noen har finne di enda... Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 13.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2014 Det forstår jeg ikke, jeg fant det. Da skal jeg forsøke å geleide deg på plass.. Du starter på hovedsiden til båtplassen...altså baatplassen.no i adressefeltet. Litt ned på siden finner du overskriften "Linker og annet nyttig"...trykk på den. I den nye menyen ser du "dokumentarkiv"...trykk på den. I denne menyen trykker du på "Motorer". Her står motorene i alfabetisk rekkefølge og du finner din under Mercedes OM314 og OM352.. Håper du kom fram nå.... Sitér dette innlegget Link to post
olethomas Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2014 Hjertelig takk Da tenker jeg det blir sving på greia.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.