ChrPus Startet 14.Juli.2014 Del på Facebook Startet 14.Juli.2014 Hei. Kjøpte meg ny (gammal) båt her for to uker siden. I annonsen så sto det at trimflapsa ikke virket. Så jeg begynte å skru. Sikringen var gått. Satte inn ny. Fortsatt ingenting som skjer. Sjekket sikringen på nytt og målte litt strøm. Alt var i orden. Men sikringen var blitt kjempe varm etter all trykkingen. Åpne ned til motorromnet å fulgte ledningene ut til flapsa. Målte da på koblingspunktet mens jeg fikk noen til å trykke. Flapsen på bb side fikk full spenning. Men ingen bevegelse i flapsen. Stb side målte kunne 8.3v og blei kjempe Varme på ledningene. Noen som har vært borti lignende. Eller har en mulig ide om hva dette kan være :) Nye båten er btw. Sealine ambassadør 29, 270 yanmar. Bravo 2 drev :D Kjempe fornøyd hittil :D Sitér dette innlegget Christian P. Rohde Link to post
Zach Svart 15.Juli.2014 Del på Facebook Svart 15.Juli.2014 Har ikke vært borti akkurat det du beskriver. Jeg har Lenco som fungerer OK. Men måtte bytte en sylinder for et par år siden pga. rustvann som lekket ut ved pakningen. Du setter spenning på en el.motor og det eneste som skjer er at sikring ryker og kabel blir varm. Da mistenker jeg feil på el.motoren. Den står bom fast pga rust, eller at mekanikken i sylinderen er rustet fast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.