jonas h sæther Startet 16.Juli.2014 Del på Facebook Startet 16.Juli.2014 hei jeg har en sandvik 25 ac 75 mod med volvo md 11c . har hatt ut motor og satt in lik men ny renovert , alt fungerer bortsett fra tank måler olje temp og tur teller , noen som har en formening på hva det kan være . ?? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 17.Juli.2014 Del på Facebook Svart 17.Juli.2014 Sjekk om instrumenter får strøm eller givere er riktig tilkoblet Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
adeneo Svart 17.Juli.2014 Del på Facebook Svart 17.Juli.2014 Hvis ingen av instrumentene virker, så tyder det nok på at instrumentpanelet mangler felles strøm eller jording, eller at motoren mangler jording osv. Sitér dette innlegget Link to post
jonas h sæther Svart 17.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2014 ja tenker det jeg også men det skjedde etter jeg bytta motor så da er vel feilen brått i motorummet . ja takk for innspill , fikk jeg bekrefta litt det jeg trodde selv :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.