Jump to content

Hvordan best mulig innrede Smuggler ss28

Adrianth95

Recommended Posts

Har en Smuggler ss28, båten ble brukt som redningsbåt i Namsos området, Nord Trøndelag. Logoene til røde kors er fortsatt på båten. Den har etter sin tid som røde kors båt hvert lagret på land, båten er ribbet og motoren er plukket ut. så det er et stort prosjekt å få båten på skjøen igjen. Mine planer er å pusse den opp, få den ommlakert, sette i motor, og på en eller annen måte få innredet båten med en liten lugar. Siden det fra før ikke var innreding i båten pga plass for rednings båre, sliter jeg lit med å pønske ut en smart måte å innrede den. Siden dette ikke er av modellen 28 cabin, er det ikke ståhøyde i "lugarrommet men fult brukbar soveplass, mulig man på den ene siden av lugaren kan på en eller annen måte lage et lite rom for toalettet. Slik at man slipper å ha det i kabinen. Det er slike ting jeg sliter med å plassere.

Siden den skal kunne benyttes som overnattings båt må jo slike ting på plass.. Lite kjøleskap å kokeapparat hadde også hvert kjekt, men det er altså dette med plassen da... håper inderlig at det finnes en maken båt der ute som disse fasilitetene er plassert i, men har enda ikke funnet noe lignende.

Kjempeglad for alt av tilbakemeldinger :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...