Bmwx1xdrive25d Startet 20.Juli.2014 Del på Facebook Startet 20.Juli.2014 Noen som har oppskriften for hvordan dette justeres inn? Hvordan vinkelen skal være, og og hvordan finne ut av detta:) Sitér dette innlegget Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over... Link to post
adeneo Svart 20.Juli.2014 Del på Facebook Svart 20.Juli.2014 (redigert) Du trenger en tolk for å justere dette, tolken settes inn der hvor drevet vanligvis står for å finne retningen, så justeres motoren opp og ned på labbene til tolken går lett i lager osv. Du må høre med et lokalt MerCruiser verksted om de har en slik tolk å låne deg, eventuelt kjøpe en tolk, eller dersom du kan dreie, lage din egen tolk, tegninger på dette finnes. Redigert 20.Juli.2014 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bmwx1xdrive25d Svart 20.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2014 Ok, men jeg har satt inn motoren. Mener du lager som motor koblingen går inn på? Eller må jeg ta av drevet, og ta det den veien? Sitér dette innlegget Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over... Link to post
adeneo Svart 20.Juli.2014 Del på Facebook Svart 20.Juli.2014 Du må ta av drevet og ta den veien, med en tolk, det er eneste måten å rette opp den motoren på. Se manualen for mer info -> http://boatinfo.no/lib/mercruiser/manuals/mercruiser17.html#/96 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.