båtshaka Startet 20.Juli.2014 Del på Facebook Startet 20.Juli.2014 Har en Nor-Dan båt med mercruiser motor. Problemet er at når jeg skal tilte undervannshuset enten opp eller ned skjer det ingenting, ingen lyd eller reaksjon. Mistenker et rele eller enn sikring, noen som kan fortelle meg hvor jeg finner dette? Litt irriterende at det står i halvtilt slik at jeg ikke får brukt båten.. Takk for svar!! Sitér dette innlegget Link to post
Tropic1 Svart 20.Juli.2014 Del på Facebook Svart 20.Juli.2014 Pumpa og beholderen sitter for seg selv nede i motorrommet, sikkert nære akterspeilet. Det er to sikringer der. Sjekk om noen av de er røket. Sitér dette innlegget Link to post
båtshaka Svart 20.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2014 Ok, har sjekket motoren men fant ibgen sikringer i nærheten av den, noen andre steder bak jeg burde se etter sikringer? Er rimelig trangt baki der så er vanskelig og komme til men skal se i etter i morra. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 21.Juli.2014 Del på Facebook Svart 21.Juli.2014 Sikringen sitter på selve pumpedelen.Er dette ein nyere motor,er det ein flatsikring montert på ein rød ledning inn på pumpa Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.