Linea Startet 20.Juli.2014 Del på Facebook Startet 20.Juli.2014 Hei, er det noen som har opplevd at oljetrykket varierer mellom 3 og 4 bar ved marsjfart?, kommer etter ca 1 time i marsjfart Takk Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 20.Juli.2014 Del på Facebook Svart 20.Juli.2014 God og varm olje er ofte nede i 2 bar hos meg, 4LHA STP. Kald motor, 5-6 bar. Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 20.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2014 Har du 2 bar ved marsjfart? Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 9.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2015 Løfter denne for en oppdatering. Feilen var slitt oljetrykksgiver som måtte byttes. Dette var ikke unormalt på 6LPA. Sitér dette innlegget Link to post
Ballard Svart 9.Mai.2015 Del på Facebook Svart 9.Mai.2015 Dette er nokså "normalt" ved Yanmar sine oljetrykk-givere. Har opplevd det samme. Jeg monterte et mekanisk manometer, som står permanent på motoren. Et slikt manometer viser alltid riktig, hos meg viser det 4,8 bar ved varm motor, under marsj fart, og det er stabilt. Mens det elektriske kan "flakse" opp og ned mellom 3 og 5 bar. Har Yanmar LH. motor. For øvrig en flott maskin. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 9.Mai.2015 Del på Facebook Svart 9.Mai.2015 Har 6LPA,og har alltid 2på tomgang,og4på høyt turtall. Er det akseptabelt? Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 9.Mai.2015 Del på Facebook Svart 9.Mai.2015 (redigert) Omtrent samme som jeg har.ca 2 på tomgang og ca 4,5 ved 3200 rpm. (6lpa) Redigert 9.Mai.2015 av Pluto9 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.