Smiley Startet 20.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2014 Den "nye" motoren (Evinrude 135 DI) fungere nå aldeles utmerket, men jeg har en bitte liten utfordring ; Når motoren er blitt stoppet, og har fått lov å stå en halvtimes tid før ny kjøring har jeg plutselig begynt å oppleve at den stopper igjen etter et par minutters kjøring. Et par host, før den stopper. Årsaken er da ganske klar: pumpeblæra på bensinslangen er padde flat. Jeg kan da pumpe nytt trykk i denne, og motor starter og går som en klokke igjen. Det dukker da heller ikke opp nye problemer med bensintilførselen før motoren på nytt har vært stanset. Dersom jeg husker å pumpe trykk før kjøring så skjer dette ikke i det hele tatt. Dette er ikke akkurat et kjempeproblem, men litt irriterende. Noen som har vært borti det samme og kan tipse om årsak? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Dreamer Svart 20.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2014 Tett lufting på bensintanken? Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 20.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2014 https://baatplassen.no/i/topic/111754-scand-550-med-fast-tank-bensinblcre-blir-flat/ Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 21.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2014 (redigert) Ja luftinga var første jeg tenkte på, men synes det var rart at alt går greit så lenge man husker på å pumpe trykk i blæra først. Da går den i "evigheter" på full guffe uten problemer. Redigert 21.Juli.2014 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.