mentor70 Startet 21.Juli.2014 Del på Facebook Startet 21.Juli.2014 Jeg har en Yamaha 4hk påhengsmotor. Ca 95-modell. 2-takter med intern tank. Den er lettstartet, men har begynt å fuske veldig når man gir gass. Klarer ikke å oppnå mer enn ca 50% av maks turtall. Da vil den ikke mer og går svært ujevnt. Det føles litt som om man kjører med chocken på. Det er ikke noe bensin eller luftfilter på denne, men vi har åpnet forgasseren og blåst den ren. Det hjalp ikke. Vi har også byttet bensin uten at det heller hjalp. Dette er jo en svært enkel motor. Er det noen som har en ide om hva dette kan skyldes? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 21.Juli.2014 Del på Facebook Svart 21.Juli.2014 Har du skiftet plugg? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Skrotnisse Svart 21.Juli.2014 Del på Facebook Svart 21.Juli.2014 Erfaringsmessig er det forgasser som lager problemer. Rengjør denne... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.Juli.2014 Del på Facebook Svart 21.Juli.2014 er noen små passasjer i forgasseren som er vriene å få rene , på min 4hk så måtte jeg hele tiden justere på choken alt etter hvor mye gass jeg hadde. Jeg renset min forgasser i ultralydbad - da ble den tilslutt bra Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.