Jump to content

Kjentfolk i Grimstaddistriktet ?


Skrotnisse

Recommended Posts

Familien har fått leie en hytte like syd for Grimstad. I dette skjærgårdsparadiset kan man jo ikke være uten båt. Det følger imidlertid ikke båtplass med hytta.

Jeg har da tre valg : Leie meg en båt der nede, ta med båt selv og få meg en midlertidig båtplass den uken, eller å ha båten på henger og sjøsette/ta opp igjen for hver båttur.

Noen som vet om utleiebåter/båtplasser/steder hvor man kan sjøsette og ta opp båter med båthenger ?

:fishing:

Link to post
Share on other sites

Har leid Askeladden 16 fot m/9.9 hk av turistkontoret i Grimstad flere ganger. Ikke akkurat drømmebåten, men funker jo...

 

Det finnes i alle fall en rampe rett øst for innløpet til Reddalskanalen (som absolutt er verdt et besøk), men dette har nok de lokale bedre greie på.

Link to post
Share on other sites

Hei. Jeg bor i Grimstad.

 

Først og fremst, antall steder for ramper for sjøsetting av joller/skjærgårdsjeep er stort, og godt spredd over hele kommunen, så det er minste problemet.

 

Å få lånt seg en båtplass for perioder, skulle ikke by på problemer, da mange her har kjøpt seg et par båtplasser og derav har en liggende ledig. Annonse i Grimstad Adressetidene vil kunne løse dette greit.

 

Utleie skjer som nevnt i innlegg foran på turistkontoret. Ønsker du noe mer, er der en del private aktører som leier ut, og også her kan en annonse i G.A hjelpe deg videre.

 

Har du spørsmål utover dette, kan du gjerne ringe meg, send da i såfall IM så skal du få telefonnumrene av meg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...