Jump to content

Kjentfolk i Grimstaddistriktet ?

Skrotnisse

Recommended Posts

Familien har fått leie en hytte like syd for Grimstad. I dette skjærgårdsparadiset kan man jo ikke være uten båt. Det følger imidlertid ikke båtplass med hytta.

Jeg har da tre valg : Leie meg en båt der nede, ta med båt selv og få meg en midlertidig båtplass den uken, eller å ha båten på henger og sjøsette/ta opp igjen for hver båttur.

Noen som vet om utleiebåter/båtplasser/steder hvor man kan sjøsette og ta opp båter med båthenger ?

:fishing:

Hei. Jeg bor i Grimstad.

Først og fremst, antall steder for ramper for sjøsetting av joller/skjærgårdsjeep er stort, og godt spredd over hele kommunen, så det er minste problemet.

Å få lånt seg en båtplass for perioder, skulle ikke by på problemer, da mange her har kjøpt seg et par båtplasser og derav har en liggende ledig. Annonse i Grimstad Adressetidene vil kunne løse dette greit.

Utleie skjer som nevnt i innlegg foran på turistkontoret. Ønsker du noe mer, er der en del private aktører som leier ut, og også her kan en annonse i G.A hjelpe deg videre.

Har du spørsmål utover dette, kan du gjerne ringe meg, send da i såfall IM så skal du få telefonnumrene av meg.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...