Rolf Startet 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2014 Vurderer å handle motorbåt som står i Trøndelag. Har tidligere god erfaring med i skipe båt med Nor Lines men det virker som prisene er gått kraftig opp de siste årene. Å kjøre den hjem selv er dessverre ikke aktuelt. Båten er 31 fot og 3,5m brei. Hvilke andre transportalternativer finnes? Evt. er der kyndige folk som kan ta turen? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
dude Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Hva slags båt er det, og i hvilken teknisk stand befinner den seg? sikkert mange som kan flytte den for deg, meg selv inkludert om man vet det skjer i trygge rammer.. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 22.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Såvidt jeg vet er båten i god stand og generelt godt utstyrt. Dreier seg om en bakveggbåt, godt motorisert. Kan komme tilbake med detaljer om det blir handel. Evt. manglende utstyr kan suppleres. Den er beskrevet å marsje på ca 14-15 kn, maksfart 20kn. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Marwin Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Har sendt deg IM :-) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
arkmarin Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Vi seilte båt fra Levanger til Kr.sand i juni. Tror ingen gjør en slik jobb rimeligere enn oss. Har fraktet båter fra Frankrike, England, Sverige og i Norge tidligere uten uhell eller skade. Har D5LA og har hatt båt siden 1977. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Marwin Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Ulvans Rederi tar slike fakter rimelig! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
apollon Svart 31.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2016 Hei. Eg har mange slike jobber. Firmaet heiter Lilleås Yacht Services. Ser det er ein del med statslønn som driv med dette. Kan ikkje konkurere med dei på pris. Eg gjer ein god og skikkeleg jobb. Er du interessert kan eg nåast på tlf: 91680811 Sigm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.