kointa Startet 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2014 Etter en natt på svai var det tid for landkjenning for mine 2 hunder, hadde tidligere besøkt den slitne brygga tilhørende Gressholmen Kro, der står det et skilt om at det er for Kroas gjester, og at det ikke er tillatt med dregg og heller ikke overnatting, så det var greit for min del siden jeg hverken overnattet eller brukte dregg. Og da jeg la til så kom bestyreren av kroa, en light utgave av Heinich Himmler og beordret meg bort, dette var hans private brygge som han brukte til vareleveranser. Og da jeg antydet at han burde byttet skiltet sa han at det brydde han seg ikke om, og om jeg ikke forlot brygga så hadde han enda en hund i hundegården som " tar alt"......................... Dette er en person som har vært der i tydligvis alt for mange år, og jaget krabbefiskende barn, og andre gjester bort. At kroa forøvrig suger når det gjelder både mat og service er en ting men at Oslo Kommune vil være bekjent av en slik bestyrer som viser seg i et å inneha et svært dårlig rykte mht. oppførsel , og omsetningen på Kroa forteller jo alt om selve stedet. Om jeg er sinna, jepp det ble jeg, og siden min landgang ble betydelig forsinket, og at planen var jo å ligge utenfor på svai for så å stikke innom brygga på morningen, og kombinert med en unghund med dårlig mage resulterte det med at jeg må bytte 2 madrasser i båten grunnet en tverr krovert som aldri skulle hatt rollen som vertskap. I morgen tar jeg en, eller to telefoner til Oslo Kommune og forteller i klar tekst hvordan denne personen behandler øyas gjester, ja også de kommunalt ansatte som har jobben med å holde orden på friområdene fortalte meg i ettertid hvilken fyr denne Bottolfsen er, Puhh-da fikk eg blåst ut frustrasjonen og vil bare tillegge at jeg har hatt en aldeles utmerket sommer i båt Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Som du sier... idioten har vært der i altfor mange år og kjørt den idylliske perla helt ned i grøfta. Dårlig mat (veldig dårlig mat), dårlig service, møkkete og uhygienisk, ikke bare på de stinkende utedassene men også inne på kroa Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Tom Rør Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Ikke bra, men hvorfor tok du ikke bare turen rundt på andre siden? Der blir du ikke jagd bort, og du kan ligge over om det skulle være ønskelig. Jeg bruker den havna en del. Sitér dette innlegget Link to post
kointa Svart 22.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Ikke bra, men hvorfor tok du ikke bare turen rundt på andre siden? Der blir du ikke jagd bort, og du kan ligge over om det skulle være ønskelig. Jeg bruker den havna en del. Joda gjorde det til slutt,da jeg ble klar over at det faktisk var gjestehavn der, men under planleggingen da jeg la meg på svai så vist jeg ut fra tidligere besøk der at man kunne legge til som krogjest, men akk så feil kan man ta Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2014 Jeg er ikke voldsomt imponert over den kroa jeg heller. Stiller spørsmål ved muligheten for å drive skikkelig uten skikkelig vannforsyning også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.