Mr_Draco Startet 22.Juli.2014 Del på Facebook Startet 22.Juli.2014 Har kjøpt meg en gammel båt. Tidligere eier sa at det var en 1978 mod Saga men det er det ikke. Båten er 26 fot og har en seks sylindret volvo penta diesel som jeg har funnet ut at må være en MD32A og et 270 eller 280 drev. Er det noen som har sett noe lignende eller vet hva dette kan være slags fabrikat så er jeg veldig inntresert i info Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Juli.2014 Del på Facebook Svart 23.Juli.2014 Jeg tror utgangspunktet her var en Anqas Queen, men jeg vil tro det overbygget er laget av en hjemmesnekker ? De 3 vinduene i front og lnjene på overbygget var nok ikke Anqas tegnet.. Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 23.Juli.2014 Del på Facebook Svart 23.Juli.2014 (redigert) Jeg tror utgangspunktet her var en Anqas Queen, men jeg vil tro det overbygget er laget av en hjemmesnekker ? De 3 vinduene i front og lnjene på overbygget var nok ikke Anqas tegnet.. Ancas Queen, senere Sel Queen og Scand 24 CC var 24 fot. Skroget ditt er og litt forskjellig i baugen fra denne. Kan det være en Selco Selcruiser/ Fjordcruiser 27? Redigert 23.Juli.2014 av Porsche (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 23.Juli.2014 Del på Facebook Svart 23.Juli.2014 Ancas Queen, senere Sel Queen og Scand 24 CC var 24 fot. Skroget ditt er og litt forskjellig i baugen fra denne. Kan det være en Selco Selcruiser/ Fjordcruiser 27? De første skrogene til Selcruiser 27 ble støpt hos Saga på Selje, kan være tidligere eier har sett dette på et skilt ombord? Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Draco Svart 27.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Takker for svar :) har søkt litt rundt på nettet å sett på bilder av Selcruiser/ Fjordcruiser 27 og den ligner veldig på disse men alle di andre jeg ha funnet bilde av har akter Cabin. Og aksling og ror. Båten min har ikke dette og har hekkagregat. Sitér dette innlegget Link to post
HiMi Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Fjord, selcruiser 27. Uten ac ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.