Røilen Startet 23.Juli.2014 Del på Facebook Startet 23.Juli.2014 (redigert) Hei Windy 22 Sporten brukes bare som badebåt om dagen, og da får en jo tid til å irritere seg over at den av og til er litt forkjølet og gir fra seg det for noen velkjente dobbelt beep hvert andre minutt. Med elektronikk følger en mengde sensorer og det er jo bra, men som det fremgår av endel andre tråder rundt dette tema så har Mercruiser ingeniørene ikke lagt så mye arbeid i å bruke lydsignalet til å fortelle hva som er feil. Kanskje er et scantool/analyseverktøy noe som bør være i alle Mercruiser eieres verktøykasse, hva tror dere om dette? Akkurat nå skulle jeg gjerne fått beroliget meg selv med innsikt i hva dobbelt beepen betyr. Finnes det noen serviceverksteder innerst Oslofjorden som gjør slike avlesninger. Jeg ligger bare å skvulper rett utenfor Ingierstrand. Redigert 23.Juli.2014 av Røilen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Røilen Svart 23.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2014 Anyone? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.