eirsta Startet 23.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2014 Hei folkens! :) Sliter med å få start, og vist eg får start so tek det ikkje lage tida før den stoppar. virkar som den ikkje får nok bensin. Har og skifta tennplugger. Tok dei ut igjen etter eg hadde prøvd og få start, og såg att det var komt litt olje på eine, er det bra? Kva kan eg evn. gjer med det problemet?:) Mvh Stavik Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 23.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 Om det er normalt at det lekker litt olje fra veivhus inn i sylinder vet jeg ikke, men du kan jo ta en kompresjonstest for sikkerhets skyld for å sjekke at stempelringene er i orden. Ellers trenger den nok en god forgasserrens. Sitér dette innlegget Link to post
eirsta Svart 23.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 hei sturee! skrudde opp forgasseren i sta, den var bokstavlig talt smikk full i drit. Har ikkje peiling på korleis SO masse har greid og komme inn!? Var masse som var eira inne i forgasseren! skal ta ein komresjonstest, no når eg er i gang.=) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.