Sabben77 Startet 23.Juli.2014 Del på Facebook Startet 23.Juli.2014 På vei hjem etter helgeturen fikk jeg en aha opplevelse da jeg skulle gå til kai.. akkurat idet jeg skal bakke opp min 50 fots skøyte så reagerte ikke gearet da jeg slo den i akterover.. Dvs den kom etter en liten stund men mye tregere enn den har brukt og gjort.. jeg har lagt i fortøyningene og manøvrert litt i etterkant for å se om det kom seg, men ingen forandring.. den reagerer like tregt både forover og akterover.. Kan det være et filter som er tett ? Er dette filteret? Da må jeg isåfall skifte hele enheten siden den ikke lar seg åpne.. Sitér dette innlegget Link to post
Sabben77 Svart 30.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Hmm.. Ingen gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 31.Juli.2014 Del på Facebook Svart 31.Juli.2014 Fjellhammargear har jeg aldri hørt om tidligere. Norsk produkt? Finnes der noe skriftlig info? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.