Ung båteier Startet 25.Juli.2014 Del på Facebook Startet 25.Juli.2014 Jeg har tenkt til å kjøpe en ny båt som jeg og mine to brødre kan bruke til blant annet fiske og litt vannsport (helst med ratt). Vil gjerne ha en båt som planer lett som det er litt futt i. Har sett litt på Hasle Summer~fun med en Yamaha 9,9 (15) motor, har også sett på gh 11. Hvis noen har noen erfaringer med disse båtene eller tips om andre er det supert! Sitér dette innlegget Link to post
Ung båteier Svart 27.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Har også lurt på bever 350, er det noen som har erfaringer med denne eller andre båter? Sitér dette innlegget Link to post
Ung båteier Svart 27.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Jeg har også hørt at Summer fun kjører skjeft med en i båten. Er dette sant er bare noe jeg har hørt? Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Hadde en gang en AL320. Var en kjempe båt som planet lett med en Honda 10 Hk fra 2005. Hadde montert styrekonsoll. Båten planet med store voksene. Sitér dette innlegget Link to post
Ung båteier Svart 27.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Selger AL fortsatt båter eller er de gått konkurs? Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Det vet jeg ikke. Tror at de gikk konkurs, men de har gått opp i pris ser jeg på Finn.no så de er forsatt populære http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=50223499&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Link to post
Ung båteier Svart 27.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Finnes det en båt som tåler en del, er veldig bra på vannet og som funker til fisking og vannsport? Sitér dette innlegget Link to post
HiMi Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Gh 14. Super båt til det meste :) Sitér dette innlegget Link to post
Ung båteier Svart 29.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Er det noen som vet om Summer fun kjører skjeft med en person eller ikke? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Hvis den kjøre skjevt så er den vel feil balanser? Batteriet og annet tungt burde jo da plasseres på babord side slik at du utligner vekten. Dette gjelder nok de fleste småbåter. Har inntrykk av at summerfun er en solid båt. En kamerat har kjøpt GH 14 som nevnes over, med 30hk Tohatsu og styrekonsoll og henger. Ble overrasket over hvor bra den går med to voksne i. Det beste av alt, han betalte 19000 for dette. Båt og motor er langt ifra strøkent men funker teknisk sett bra. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Enig, hvorfor så liten? jeg ville gått for GH 14. Eller er det sånn at du ikke er 16 og prøver å lure deg unna med en 9,9? :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
fs Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Musling er mitt bidrag. 14 foteren er en fantastisk båt. Dersom mindre utgave ønskes finnes det en 12 fots utgave som kalles 370. Sitér dette innlegget Link to post
Leve Norge Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 har sett på gh 11. Hvis noen har noen erfaringer med disse båtene eller tips om andre er det supert! GH 11 er båten. Den aller beste båten som er laget noen gang. Denne klarer alt. Racerbåt, turbåt og fiskebåt. Denne kan du ha resten av livet. Bare å ta med seg telt ved overnattingsbehov. Sitér dette innlegget Link to post
Musling_370 Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Jeg har hatt 4 summefun'er gjennom 8 år og er storfornøyd. Lett planet, MEGET stødig og go i sjøen. Etter min erfaring må man uten tvil ha 25 hk. Med 9,9/10 drar du ca 19 knop alene og blir fort kjedelig å sitte i tube/vannski bak. Jeg har nå en 30 hk på min (til salgs om interessert). Dette dere sier med at den ligger skeivt i vannet kan jeg bekrefte, det gjør dem. Men det er ikke snakk om mye. Jeg vil så absolutt anbefale summefun, men 25 hk er MÅ man ha for å nyte båtens potensiale. Musling 370 er også til å anbefale, har en slik selv med 40 hk Mariner Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.