Barane Startet 26.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2014 Hei, jeg er ny her på forumet. Jeg har en askeladden beetle som bare klikker ut når jeg skal fylle drivstoff. Jeg regner med dette er ett problem som sikkert gjelder flere båter. Jeg tenker sjøl at da må vera luftinga til tanken. Er det noen som har erfaring med dette problemet ? Jeg kunne også tenkt meg en anbefaling til propell valg(4,3l 210hk). Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 26.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 Hva betyr "klikker ut"? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Barane Svart 26.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 Slik pumpa gjør når tanken er full, må fylle veldig seint for at den ikke skal klikke ut som jeg kaller det. Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 26.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2014 (redigert) På min Askeladden var gitteret på tankluftingen grodd igjen, jeg fikk motorstopp i fjor da jeg kjørte et lengre strekk i høy fart, Åpnet gitteret ved å stikke en liten skrutrekker inn. Det er fryktelig trang påfylling hos meg - tar laang tid å fylle diesel. Redigert 26.Juli.2014 av knut1955 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.