thomas73 Startet 27.Juli.2014 Del på Facebook Startet 27.Juli.2014 Hei Båtfolk:-) Skal nå montere dusj "bak". Hvor stor bør vannpumpa være? Er de de selger på Biltema bra nok til dette? Mvh Thomas:-) Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Dusj med ferskvann? Jeg bruker samme pumpe som for resten av tappepunktene i båten. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
thomas73 Svart 27.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Ja. Hadde det i tankene(hodet):-) Bruker en y-kobling, så sparer jeg den båtlappen eller to:-) Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Ikke store trykket i vår, men fungerer og brukes hele tiden. Bedre trykk i vasken, lurer på om det er selve dusjhode som er kjipt Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Litt avh av båt-/slanglengder, men det må være en bra pumpe for å få brukbart trykk bak på hekken Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Trykkvannspumper i båt er vanligvis membranpumper med tre kammere. Noen men ikke alle har også en trykkakkumulatortank. Skal du ha varmtvann trenger du også en varmtvannsbereder som varmes av motorens kjølevann, noen har i tillegg elektrisk varmekolbe. Sitér dette innlegget Link to post
Røilen Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 (redigert) Jeg valgte pumpe fra Maritim, tok ikke sjansen på Biltemas og prisenforskjellen var ikke så stor. Pumpen passer bra sammen med "sparedusjhode" alla Bavaria. Redigert 27.Juli.2014 av Røilen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 27.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Dette er bare kaldtvann fra vanntanken. Har klart hele settet med "innbyggningskasse", dusjhandtak, koblinger, slange og klemmer. Ser at noen bruker samme pumpa som resten av tappepunktene..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.