Enzo Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Tønsberg til Engelsvik ikke Sandefjord Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 førr i teiden gikk det shuttlebuss/stortaxi fra ferjelæget opp til flyplassen...men ikke lenger.... er vel Timepark som ligger bak taxi fra ferja og opp ca 300kr ( turogretur 600 ca. samme som parkeringen koster for en uke ! ) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ms Fortuna Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Tror ikke flybåten går i år etter både en tvist om kai plass i Tønsberg og brann i båten i våres. De har såvidt jeg skjønner en reservebåt som bare går i området rundt Bolærne. http://www.flybaten.no/index.html Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Jeg har skrevet mail til webmaster@ryg.no om dette forholdet - kommer med tilbakemelding dersom jeg får noe tilbakemelding derfra. Webmaster? post@ryg.no er nok et bedre valg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.