Jump to content

BAATPLASSEN.NO EFFEKTER bestillings info


M/S Bastard

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Skal vi gjøre noe med (den skjeve) logoen, eller er den ok?

Jeg har ikke hatt tid til og ordne med dette så noen innspill hadde vært fint!

<{POST_SNAPBACK}>

Har ikke fått somlet meg til å bestille ennå, men jeg synes nå at det hadde vært mest naturlig med ankeret i senter ja. Synes capsen ser litt merkelig ut slik det er nå.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Spørsmål til teknisk (Ingar?)

 

Hadde det vært en idé og laget en ny bestillings info under Medlems effekter på forsiden?

Jeg gjør det selv så klart hvis det er greit da.

 

For da blir det litt proffere med oppdatert kontaktinfo, priser, bilder osv. Det hele blir litt mere oversiktlig da

Link to post
Share on other sites

Spørsmål til teknisk (Ingar?)

 

Hadde det vært en idé og laget en ny bestillings info under Medlems effekter på forsiden?

Jeg gjør det selv så klart hvis det er greit da.

 

For da blir det litt proffere med oppdatert kontaktinfo, priser, bilder osv. Det hele blir litt mere oversiktlig da

God ide :flag:
Link to post
Share on other sites

Spørsmål til teknisk (Ingar?)

 

Hadde det vært en idé og laget en ny bestillings info under Medlems effekter på forsiden?

Jeg gjør det selv så klart hvis det er greit da.

 

For da blir det litt proffere med oppdatert kontaktinfo, priser, bilder osv. Det hele blir litt mere oversiktlig da

:yesnod:

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...
Svart (redigert)

Ting tar tid det er helt sikkert :blush:

 

Lager en greie etter at båt er på vannet og treffet unnagjort.

Men her er info fra leverandør:

 

 

Til våre kunder og leverandører

 

 

 

Sarpsborg 01.06.06.

 

 

Eierne av Spesialprodukter Øst Da, Viker Holding har kjøpt Gave og Profileringsfirma Reklameverktøy AS. I den forbindelse har vi fra 1.juni 2006 valgt å fusjonere Spesialprodukter og Reklameverktøy.

Det nye navnet vil være Reklameverktøy AS og selskapet vil holde hus i egne lokaler i Ulstensvei 2, 1710 Sarpsborg.

 

Kontakt person for brodering vil fortsatt være Heidi Nilsen. hennes nye mail adresse heidi@direkt.no vil være i bruk fra 14.juni. inntil det vil det være mulig å benytte brodering@spesialprodukt.no

 

 

Vi håper på et fortsatt positivt samarbeid.

Har dere spørsmål i anledning fusjonen kan daglig leder Per Lasse Bøckmann treffes på mobil 91352436.

 

 

Med vennlig hilsen

Reklameverktøy AS

 

 

 

 

Per Lasse Bøckmann

Daglig leder

 

Heidi Nilsen

Back office

Redigert av bastard30000 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...