mentor70 Startet 28.Juli.2014 Del på Facebook Startet 28.Juli.2014 Jeg har et Bravo 2 drev fra 2002 som sitter på en Yanmar 6LP 300 HK. Den har nå gått problemfritt i 1000 timer. Jeg tror derfor at jeg egentlig har et Bravo 2X drev, eller tror jeg drevet ville vært slitt ut i og med at båten veier ca 6500 kg. Drevet har ikke den typiske X-merke eller kjøleribbene på toppen. Ellers er det identisk med dagens Bravo 2X drev. Mitt spørsmål er derfor om dette X-merke og kjøleribbene ble introdusert senere enn 2002, men at det allikevel er et forsterket Bravo 2X drev? Hvordan kan jeg eventuelt finne ut av det? Når kom første versjon av Bravo 2X (regner med at det kun var Bravo 2 til å begynne med)? Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 28.Juli.2014 Del på Facebook Svart 28.Juli.2014 Du kan se det på skruen eller ringen som fester driv aksel (oppe). Må av med drevet. Skruen på X drev har ikke utgående hakk, men hull der nøkkelen skal ha feste. Nøkkel for å skru av X drev har mao "pigger". De første X drev ser ut som ett standard Bravo Two drev. Har selv X drev fra 2002/3 og de er til forveksling helt like med standard drev. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Teerex Svart 28.Juli.2014 Del på Facebook Svart 28.Juli.2014 unbrako eller torx du mener ? Her mitt noe pussige B3X drev, antagelig produsert i 2002 da det var nymontert tidlig i 2003. De må ha bomma litt på dekalen. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.