Colinn Startet 28.Juli.2014 Del på Facebook Startet 28.Juli.2014 Etter ett og et halvt år på land oppfører motoren seg noe rart. Jeg greier ikke å starte motoren uten å løfte ventilene noe som gikk smertefritt tidligere. Når jeg løfter ventilene starter den med en gang. Ved høy belastning kveles motoren, noe som er spesielt plagsomt når jeg skal legge til havn og motoren kveles når jeg setter den i revers. Synes motoren oser ved lavere belastning nå enn før.. Jeg har byttet dieselfilter uten at dette endret situasjonen. Tips mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Colinn Svart 29.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Siden motoren soter tyder vel dette på at den får nok diesel? Kan symptomene tyde på at eksospotten er sotet tett? Det må da være noen 2J entusiaster der ute... Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Løfte ventiler? Hva mener du? smaapala Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.