Nilsfugl Startet 29.Juli.2014 Del på Facebook Startet 29.Juli.2014 Hei, er det gratis gjestebrygge på Aker Brygge, eller koster det penger evt. hvor mye? Sitér dette innlegget Link to post
OC393 Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Her finner du priser og info Sitér dette innlegget Yachtmaster 1989, SRC 1999, D5L 2012, D5LA 2013 Link to post
sap_2000 Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Aker brygge og gratis tror jeg ikke finnes i samme setning, hehe. Koster 13 kroner pr. fot pr. natt Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Nilsfugl Svart 29.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Her finner du priser og info Takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 200,- dagtid deretter 13 kr per fot i døgnleie. Har ikke noen tilbud om leie for kortere perioder. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Gerhard Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Det finnes "kiss andre sail" brygge på begge side av gjestehavnen. 15 minutter utenfor og 30 minutter innenfor. Men du trenger kanskje mer tid? Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Det finnes "kiss andre sail" brygge på begge side av gjestehavnen. 15 minutter utenfor og 30 minutter innenfor. Men du trenger kanskje mer tid? Gerhard Hvor er 30-minuttern? Jeg har jo sett den på Tjuvholmen-siden som har stort skilt med Kiss And Sail og deretter 15-minutters grense, men var ikke klar over at det fantes en til? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Lars H. Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Når du kommer inn fra drammensveien, kjører du litt høyre, så litt rett frem, så til høyre før du finner "parkeringsplassen" for bilen din. For å parkere, må du vel komme til stedt med bil? ? Nå kjeder jeg meg og bare venter på 4-ukers båtferie om noen dager. Så da er jeg nok litt ertende for de med Aker Brygge som det ultimate stedet for helgen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gerhard Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 (redigert) På høyresiden, unnskyld Lars, på styrbord side, altså på innsiden av gjestehavnen. Der ligger en flytebrygge rett ut fra Aker brygge. Den var tom da vi var der, så det er sikkert får plass. Gerhard Redigert 29.Juli.2014 av Gerhard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Hm, har gjestehavna endret prisene allerede? Var der når de nettopp åpnet og da var det 11,- pr fot. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Når det snakkes om parkering, forstår jeg det som å komme med bil. Og da heter det ikke styrbord, - men høyre! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Herman Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 på styrbord side, altså på innsiden av gjestehavnen. For å kverulere litt; En gjestehavn har ingen styrbord side, eller babord for den del. Det er det bare båter som har. Men jeg regner med at du mener på nordøstsiden, mot nesoddfergene. Beklager, bare måtte... Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
babu Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 (redigert) I tilegg til Aker Brygge Marina (tidl. Herbern) finnes det også gjesteplasser på Tjuvholmen vegg i vegg. De har parkeringsautmater på brygga og er litt billigere; 150.- pr. dag hvis jeg husker rett. Usikker på om det er tilgang på strøm/vann, tror kanskje ikke det. Men vedlig greie parkeringsplasser. Redigert 30.Juli.2014 av babu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.