Våtbåt Startet 29.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2014 Hei, som overskriften sier. Er det noen som har kjennskap til hvor man kan få kjøpt disse kartene? Jeg har kjøpt en Lowrance HDS kartplotter og vil gjerne ha C-MAP-kart. Det har ikke tidligere vært mulig å benytte "rene" C-MAP. Nå er det laget noe som heter C-MAP N som skal kunne benyttes i Lowrance sine plottere. Vil gjerne høre om noen har brukt dette og om det er bra og hvor dere kjøpte kartet. Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 29.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 Hei, etter å ha letet noen dager har jeg funnet en som selger disse. Men vil gjerne høre om noen har erfaring med disse kartene på en Lowrance. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 er også intressert da jeg går å lurer på en B&G plotter ? etter hva jeg førstår har man fjernet foto, tidevann / strøm for å få plottern o jobbe kjappere Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Våtbåt Svart 29.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 Ja, det har også jeg lest meg frem til. Synes det er synd at tidevann er fjernet. Jeg har sendt en forespørsel til en forhandler nå om et kart over Oslofjorden. http://pronav.no/images/CMAP_prisliste2014.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 Seatronic, Moss tar 1300 kr C-MAP MAX-N Local 2075 kr C-MAP MAX-N Wide Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Våtbåt Svart 29.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 (redigert) Avventer pris fra forhandler i Horten. Regner med å bestille så fort de kommer med en grei pris. Har du link til de kartene du nevner? Jeg finner de ikke Redigert 29.Juli.2014 av Våtbåt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 står i deres katalog.......fann det heller ikke på nettsiden Lowrance/Simrad/B&G kom med dette i år, så jeg tro det er nytt i B&G plottern kan du ha både Navionic og CMap samtidl Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Våtbåt Svart 31.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2014 Jeg kontaktet Seatronic da firmaet jeg spurte i Horten aldri svarte. De kunne lage kartet og sende det til meg. Venter egentlig på svar vedr versjonshåndtering etc. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.