Brig'en Startet 30.Juli.2014 Del på Facebook Startet 30.Juli.2014 http://www.ba.no/nyheter/article7497007.ece Trasige greier, noe for noen her inne? Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Svaap - hvor er du Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 For en skam! Hvorfor skal på død og liv folk uten tid og penger kjøpe slike nasjonale skatter , lagre på de til de er full av råte og det er nesten ikke noe igjen av de??? For så å prøve å skyve dritten (kostnadene) over på andre??? Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn2 Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 For en skam! Hvorfor skal på død og liv folk uten tid og penger kjøpe slike nasjonale skatter , lagre på de til de er full av råte og det er nesten ikke noe igjen av de??? For så å prøve å skyve dritten (kostnadene) over på andre??? Tror du bør lese artikkelen en gang til. Hadde ikke nåværende eier kjøpt den hadde den sannsynligvis allerede vært hugget. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Ufattelig synd hvis denne skulle bli borte:( Min forlengst avdøde grand onkel eide denne noen få år på sent 60 / tidlig 70 tall. Husker den dessverre ikke selv, men har sett noen bilder:) Da mine foreldre overtok huset fant de faktisk noen ting fra den båten. Bla et gammelt rednings gevær og den gamle skips bibelen og noen krus. Redningsgeværet ble gitt tilbake til Redningsselskapet. Bibelen blir brukt hver jul når far leser jule evangeliet. Håper virkelig at noen med kunnskaper og økonomisk ryggrad tar på seg oppgaven med å redde henne. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Madserazzi Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Trist at den er i så dårlig forfatning. Historien om RS41 Christian Bugge: http://web5.escio.no/christianbugge.no/www/index.php?page_id=97&article_id=82555 Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Trygve Aas var min grand onkel. Jeg er oppkalt etter han :) Trygve Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 31.Juli.2014 Del på Facebook Svart 31.Juli.2014 Tror du bør lese artikkelen en gang til. Hadde ikke nåværende eier kjøpt den hadde den sannsynligvis allerede vært hugget. Har lest minst 3 artikler om omtalt båt bare siste mnd. Dersom du tar mitt innlegg og vinkler det mot forrige eier, og muligens ny eier (tiden vil vise) er det ikke aktuelt???? Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 31.Juli.2014 Del på Facebook Svart 31.Juli.2014 Vil også presisere Asbjørn2 at noen av bildene er av eldre dato. Skuten ligger ikke i dag utenpå to andre båter, men fortøyd i masten på en nedgått båt(?!?) Dersom nåværende eier som ikke er mulig å komme i kontakt med i følge BA, ønsket å redde denne skuten, hadde det ikke nå vært på høy tid å få den slept til slipp og fått den på land mens det enda er noe å redde??? Sitér dette innlegget Link to post
Sabben77 Svart 31.Juli.2014 Del på Facebook Svart 31.Juli.2014 Tar jeg ikke feil så ligger både "strilen", "saltskaaren" og "andholm" like under kjølen til Christian Bugge.. Allesammen ærverdige gamle skuter.. Merkelige interesser enkelte har.. Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 31.Juli.2014 Del på Facebook Svart 31.Juli.2014 (redigert) Redigert 31.Juli.2014 av ashfirelate (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OC393 Svart 31.Juli.2014 Del på Facebook Svart 31.Juli.2014 Odd Einar Solem ønsker kronerulling for å redde redningskøyten «Christian Bugge». Sitér dette innlegget Yachtmaster 1989, SRC 1999, D5L 2012, D5LA 2013 Link to post
Tskjei Svart 1.August.2014 Del på Facebook Svart 1.August.2014 Her skulle Svaap ha vært! Sitér dette innlegget Link to post
Svaap Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Svaap sin tid med gamle damer er forbi... Båten er fantastisk flott, men også veldig stor. Det er en massiv oppgave å redde henne, uten at man har både mange hender og mange penger til rådighet. Håper det er krefter der ute som mobiliserer til en redning:) Ole Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
bare lek(k)er Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Synd Ole, hadde vært gøy å se denne oppstå igjen:) Jeg skulle gjerne vært med å jobbe på den. Men økonomisk og praktisk blir det et altfor stort prosjekt alene:( Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 http://www.ba.no/nyheter/article7516890.ece Dette ligner på noko Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.