Lars. AS Startet 30.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2014 Hei dere. Har lest mange sider opp og ned her på forumet angående problemer med 1.7 Mercruiser diesl. Det jeg opplevde var at jeg ikke fikk full effekt av maskinen, og plutselig slapp den turbotrykket og gikk ned på turtall. Undersøkte wastw-gate, koblinger på turboen osv. Byttet tilfeldigvis diesel filter, og vips problemet vekke. Nå går ikke motoren varm lenger, og alle andre problemer ble borte. I diesel filteret fant jeg en "grøt" aktig guffe. så problemet var forståelig. Tenkte noen av dere kan ha nytte av dette. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2014 om du fant grøt aktig guffe så bør du nok ha med deg ekstra filter på tur også - for da kan du ha dieseldyr på tanken. Søk på dieseldyr på forumet her så finner du mye å lese :-) Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 30.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2014 Ja enig^Du bør bense tanken og slangerså fort som mulig. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.