Guest Hehe123345609886 Startet 31.Juli.2014 Del på Facebook Startet 31.Juli.2014 Jeg har nettopp kjøpt meg seilbåt som skal fraktes til Tromsø. Kan få den fraktet med skip til Mo i Rana, men for å få båten dit trenger jeg en båtkrybbe. Båten skal fraktes fra Oslo i morgen, fredag 01.08.2014. Vet noen om en plass man kan leie båtkrybbe eller kjøpe for en billig penge?På forhånd takk.Haakon.Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Båtkrybbe seilbåt hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 31.Juli.2014 Del på Facebook Svart 31.Juli.2014 (redigert) Ligger seilbåtkrybber på finn.no, 5000,- - 18000,-. Du er muligens litt sent ute... kanskje du kan få en snekker til å lage krybbe, eller snekre en selv? Må i tilfelle bygges solid, google gjerne etter tegninger slik at det blir riktig. Hjelper nok også å nevne båttype ... Redigert 31.Juli.2014 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.