Jump to content

Tresfjord 29 ac får ikke opp farta

Rakk

Recommended Posts

Biltema har/hadde en slik håndholdt turteller som ved hjelp av en reflekstape som du klistrer på akslingen,teller omdreiningene.Pek mot tapen og les av omdr.digitalt.Koster ca 300.-det skal stå stemplet på gearet vilken utveksling det har.Da er de bare å regne ut etter motorturtall hvilken omdr.akslingen skal ha.

Båt med fjernkontroll

Hei ! Har kjøpt en Tresfjord 29 ac i følge tidlige eier gjorde båten ca 12 knop ved 3000 omd.

Når jeg prøvde den før kjøp gjorde den 7,5 knop på 3000omd har sjekket under båten alt ser fint ut ingenting som til sier at den ikke skal klare mere fart. Noen som har noe tips om hva det kan være? På forhånd takk

Hei

Jeg ser du prøvde å lage ny tråd flere ganger og hadde et litt annet ordvalg i en av de andre.

Er det slik at selgeren sier den skal gjøre 12 knop, med du aldri har sett mer enn 7.5?

Har du flaps, evt hvordan bruker du dem. Min båt mister fart med flaps, mens andre går fortere.

Gerhard

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...