Ulk Boble Startet 1.August.2014 Del på Facebook Startet 1.August.2014 Jeg tenker på sikt å få byttet ut rattet i tresnekken min, selv om det er komfortabelt nok, sånn sett. Men sånn rent kosmetisk har det nok hatt sine bedre dager, og det passer ikke helt inn. Jeg har sett meg ut noen fine ratt på nettet, som jeg mener kunne passe, men det er også kjernen i spørsmålet, kan du si. Vil disse rattene passe? Jeg tenker da på selve festet. For å være mer presis, undres jeg om selve ratt-festene har en viss standard i størrelse, eller om dette er veldig variert? Hva måles noe sånt i, mon tro? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 1.August.2014 Del på Facebook Svart 1.August.2014 Har solgt styringer fra Morse, Ultraflex, Sleipner og Tenfjord. Og aldri opplevd at samme ratt ikke passet til alle Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Ulk Boble Svart 2.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2014 Takker for svar. Så du mener med andre ord at det er standard-størrelse på de fleste? Eller misforstod jeg? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Standard på de fleste, med mindre du har en eldgammel styring med sykkelkjede-overføring Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.