Ulk Boble Startet 2.August.2014 Del på Facebook Startet 2.August.2014 Jeg har dessverre ikke noen tilgjengelige bilder, men jeg skal prøve å forklare så godt jeg kan: På akterdekk har jeg på de ytterste kantene av "de tynne, langsgående" plankene råteskader. Dette er det eneste stedet på båten det finnes råte, og det er ikke snakk om store området. Men det berørte området er myk og bevegelig, og jeg liker ikke tanken på at dette kan spre seg. Men, kunnskapen min stopper også her. Så jeg lurer på følgende: - Må jeg fjerne hele akterdekket, hehe, for å være sikker på at det ikke finnes "infiserte" områder? Eller skjæres det råtne området ut nærmest kirurgisk, og erstattes med friskt tre i samme "størrelse" som det bortskjærte området? Tar gjerne imot innspill. :) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Mulig at du klarer deg med et kirurgisk inngrep. Gode bilder hjelper.. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.