Drømmende Startet 2.August.2014 Link til dette innlegget Startet 2.August.2014 (redigert) Lurer på om det er noken her som har eller har prøvd Hansvik 630 CF som da kan gi meg tilbakemeldinger på båten? Prøvde ein idag og følte den var litt ustabil sideveis når folk flyttet seg rundt. Var trimflaps på den så reknar med at blir ein litt kjent med bruken blir dette ei smalsak å justere... Håper noken med erfaring kan fortelle meg om sine erfaringer både positive og negative da eg vurderer ein slik båt. Lurer på om det er noken her som har eller har prøvd Hansvik 630 CS som da kan gi meg tilbakemeldinger på båten? Prøvde ein idag og følte den var litt ustabil sideveis når folk flyttet seg rundt. Var trimflaps på den så reknar med at blir ein litt kjent med bruken blir dette ei smalsak å justere... Håper noken med erfaring kan fortelle meg om sine erfaringer både positive og negative da eg vurderer ein slik båt. Lurer på om det er noken her som har eller har prøvd Hansvik 630 CS som da kan gi meg tilbakemeldinger på båten? Prøvde ein idag og følte den var litt ustabil sideveis når folk flyttet seg rundt. Var trimflaps på den så reknar med at blir ein litt kjent med bruken blir dette ei smalsak å justere...Håper noken med erfaring kan fortelle meg om sine erfaringer både positive og negative da eg vurderer ein slik båt. Redigert 2.August.2014 av Drømmende (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Drømmende Svart 28.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 Ja da blei det handlet ein 630 for noen uker siden. Etter no å ha brukt båten ei stund liker eg den bare bedre og bedre. Driver litt av i vind men det er jo som forventet med eit slikt skrog, så da er thrusteren god å ha når ein skal i havna.... Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 28.August.2014 Link til dette innlegget Svart 28.August.2014 Gratulerer med flott båt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.