sealines34 Startet 5.August.2014 Link til dette innlegget Startet 5.August.2014 Jeg var uheldig og fikk vann i motoroljen. Årsaken var sprekt vannslange fra bereder. Jeg har byttet olje og filter 2 ganger. Motoren ryker og det ligger en oljefilm bak båten. Er det noen som har en ide om hva som har skjedd Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Hvordan kan du få vann i motoroljen fra en sprukken vannslange fra varmtvannsberederen? Sitér dette innlegget Link to post
sealines34 Svart 5.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Dette skjedde mens kjørte, vannpumpen sto uheldigvis på. Vannspruten traff den ene motoren og dette pågikk til vanntanken var tom.. Jeg oppdaget at noe var galt da turtallet begynte å vandre opp og ned, men da var allerede skaden skjedd. Jeg er ikke sikker på om oljefilmen som kommer ut er olje eller diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.