Mastiff Startet 7.August.2014 Del på Facebook Startet 7.August.2014 Jeg har en minikompressor på hytta (som egentlig er til å sjekke og etterfylle trykket i blæra som sitter i trykktanken til borevannsystemet), men jeg skulle gjerne hatt overganger og dyser for å pumpe opp baller, fendere, slepering og sånne ting. Er det noen som har sett sånt løst? Jeg vet at Biltema har en 12V luftpumpe som kommer med sånne greier, men det blir litt tåpelig (og lite miljøvennlig) å kjøpe en pumpe, hive den og bare beholde dysene som følger med! Jeg har ikke klart å finne noe verken på Jula, Biltema eller Maritim, burde det ikke vært noe sånt der? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Har du prøvd i en sportsbutikk? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Mastiff Svart 7.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2014 Ikke ennå, det er kanskje verd et forsøk, takk! Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Jeg har kjøpt slike hos BT, men det er lenge siden. Var 3 stk, 1 for fotball, en for tynne gammeldagse sykkelventiler og en for standmadrasser ol. Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 (redigert) Jeg har art. nr. 17394 fra Biltema. Den tynne dysa har fungert på mine fendere. Redigert 7.August.2014 av oivindg (see edit history) Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Mastiff Svart 7.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2014 Ja, jeg trodde også jeg hadde sett det der. Men jeg klarte ikke å finne det i katalogen. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 7.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2014 Oivindg, synkronposting! Omtrent det samme som synkronsvømming, men uten badedrakten. Jeg har iallfall ikke badedrakt på meg, jeg vet jo ikke hva du har... Men den der er akkurat noe sånt jeg var på utkikk etter! Mange takk! Sitér dette innlegget Link to post
BOBO II Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 (redigert) Kanskje denne linken hjelper: Det var jo ikke akkurat det du spurte etter men billig var den http://www.xxl.no/sport-og-ballspill/fotball/fotballtilbehor/select-micro-pumpe-med-slange/p/1051307_1_style XXL sin fotball pumpe Redigert 7.August.2014 av Bergstad (see edit history) Sitér dette innlegget 1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK Link to post
Mastiff Svart 7.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2014 Egentlig ikke så mye, nei. Jeg tror det ville vært litt pes å blåse opp en stor slepering for to personer til båten med den! Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Oivindg, synkronposting! Omtrent det samme som synkronsvømming, men uten badedrakten. Jeg har iallfall ikke badedrakt på meg, jeg vet jo ikke hva du har... Men den der er akkurat noe sånt jeg var på utkikk etter! Mange takk!Jeg har i alle fall klær på! :-) Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Mastiff Svart 7.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2014 Det får være opp til deg. Jeg syns den litt kjøligere vinden kan få ruske i håret på denne tiden av ettersommeren, og jeg er glattbarbert på hodet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.