orbeck68 Startet 7.August.2014 Del på Facebook Startet 7.August.2014 https://baatplassen.no/bildearkiv/56/56517/vannpumpe.jpg Jeg ønsker å skifte fjærer og vinylpropper, men får ikke løsnet mutter oppe og nede. Noen tips? Jeg har prøvd å sette den i skrustikke og bruker hammer, men den sitter dønn fast. Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Bør varmes. Er nok sikkert noe tettemiddel/loktite som holder igjen, det var det på min . Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Skikkelig skrustikke som sitter fast, sekskantpipe som passer eksakt. Skikkelig latmannsarm. Varme er bra. Loctite smelter ved 150gr. Skru riktig vei. Legge press på latmannsarmen og gi den et rapp med ei tung klubbe. Alternativ bruke en slående muttertrekker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.