tangkvast Startet 8.August.2014 Del på Facebook Startet 8.August.2014 Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg litt. Vi skulle dra over til Strömstad i ettermiddag, men måtte returnere da vi hadde en alarm med dobbelt pip ca. en gang i minuttet. Alt er bra på motoren, både oljetrykk, temperatur og spenning, og den starter med en gang uten noe problem. Lurer på om det kan være en sensorfeil etter det jeg har lest meg til her på forumet og kunne tenkt meg å få scannet motoren for feilkoder. Er det noen som vet om et verksted i Vestfold som har scan tool slik at jeg kan få funnet ut av dette? På forhånd takk for all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Dolviking Svart 8.August.2014 Del på Facebook Svart 8.August.2014 Er det noe hjelp i denne oversikten? http://www.justanswer.com/boat/5m3ak-mercruiser-350-mag-mpi-having-problems-constant.html Sitér dette innlegget Link to post
tangkvast Svart 9.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2014 Takk for link. Ut fra det som står der så må det være en sensorfeil. Er det ingen som vet om noe verksted i Vestfold som har scan tool, evt. en privatperson? Har båten liggende i Melsomvik. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.