Danske Startet 11.August.2014 Link til dette innlegget Startet 11.August.2014 Hei, har kjøpt en 74 Saga 20. Alt utenom det tekniske er originalt. Så må igang med renovering... Og setter stor pris på hjelp. Første igang med det udvendige. Spm er hvordan jeg kan få det øverste glasfiber fint igen. Det over fenderlisten. For de der kjenner modellen vet at det er en grå farge, med sklisikring. Hardtoper hvit og også matt. Ønsker ikke og polere, da sklir ungene rundt på dekket (polerte en gang min optimistjolle inne i som dreng ...ikke gjør denne feilen to gange. ) Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 11.August.2014 Link til dette innlegget Svart 11.August.2014 Det grå på dekket blir fort blasst i fargen. Båten min hadde nok aldri blitt polert, så jeg har smørt inn hele dekket to ganger i år med Vaselinolje Da får båten flott farge igjen http://www.marineshop.no/B%C3%A5tpleie/Avfetting-/-Vasking/SEAJET-Vaselinolje---1L--105179-p0000056801 Sitér dette innlegget Link to post
Danske Svart 11.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2014 Takk og det blir ikke glatt ved bruk av denne ? Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 11.August.2014 Link til dette innlegget Svart 11.August.2014 Det spørrs litt på hvor mye du tar på. Jeg tok ganske mye på første gangen da var det litt glatt på dekket. Andre gangen tok jeg mye mindre på, mye bedre da. Prøv deg frem på mengden Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.August.2014 Link til dette innlegget Svart 11.August.2014 Du får det ikke blankt uten å polere. Og blankt er glattere enn matt. Men med antiskli belegg burde det uansett ikke være noe problem. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.