Jump to content

Tilgjengelig mannskap til seiling, evt. vedlikeholdsarbeid


Legobåt

Recommended Posts

Hei,

Etter å ha fullført et competent crew (78 naut. mil, 32 timer) kurs i Sør-Afrika i sommer har min seilbåtinteresse bare blitt forsterket. Likevel er det viktig, før jeg begynner å tenke på båtkjøp og planlegging av bobåt, at jeg får en del erfaring, både med tanke på seileferdigheter, og generelt vedlikeholdsarbeid.

 

Jeg tilbyr derfor gratis hjelp til arbeid på seilbåt, så vel som muligheten for å være med som mannskap på seilas, mot litt opplæring.

Jeg er 30 år, og bor i Oslo.

Send meg en melding om det er av interesse, eller om du kjenner noen med behov for litt hjelp.

 

-F-

Link to post
Share on other sites

Så ikke denne før nå - jeg har fortsatt ikke kvittet meg med den gule båten (jeg må jo i det minste få ut fingeren og skifte profilbilde før jeg kan legge den ut for salg) - den lånes gratis bort til hvem som nå enn er villig til å hjelpe til med nødvendig vedlikehold :-) Jeg inviterer også støtt og stadig folk på tur med den nye båten, men da kreves det litt tålmodighet/nerver ettersom vi ofte har bråkete/kranglete barn ombord. Men når det kommer til overføring av praktisk seilkunnskap, da har jeg nok ingenting å stille opp med sammenlignet med regattaseiling.

 

http://www.smørøyet.net/

Redigert av tobixen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Takk for tipset Framtia, Oslo Seilforening har regattaer på tirsdager, jeg skal høre med dem om de trenger mannskap. OS blir vel den mest sentrale klubben i Oslo?

 

Tobias, både vedlikeholdsprosjektet, og en tur ut med den nye båten hørtes spennende ut! Vi meldes.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...