Sgt. Knopmajor Startet 12.August.2014 Del på Facebook Startet 12.August.2014 Hei, som emnetittelen sier, har problemer med min powertilt\trim på min 2006 mod Tohatsu 50hk.. Den henger avogtil når jeg bruker den - Dette fører til tider til noen meget ubehagelige opplevelser. Såvidt jeg kan forstå, så er det ikke selve knappen (på gir\gass spaken) som henger. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Sgt. Knopmajor Svart 12.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2014 For å utdype, med "henger" mener jeg at, om jeg f.eks vil trimme litt ut, og jeg trykker litt på knappen så "henger" funksjonen seg, så den fortsetter å trimme ut selv om jeg slepper knappen. Sitér dette innlegget Link to post
Sgt. Knopmajor Svart 13.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2014 Ingen som har noen tips angående dette? Sitér dette innlegget Link to post
MPP Svart 13.August.2014 Del på Facebook Svart 13.August.2014 Har hatt samme problem på forskjellige Volvo drev. Da har det vært releene som henger seg. Vil tro det samme kan skje på din motor. Hvis trim motoren fortsetter å gå pleier jeg dunke litt i releet og det virker frem til jeg får kjøpt nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Sgt. Knopmajor Svart 14.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2014 Okei. Får vel bruke trim forsiktig ut sesongen og ta det opp med verksted. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.