Kronidiot Startet 13.August.2014 Del på Facebook Startet 13.August.2014 Ship o hoi! Drømmen om båt bli sterkere og sterkere. Nå er sparing endelig igangsatt, og leting etter den perfekte snekken er påbegynt. Jeg tråler finn.no og sikler hver dag. Men som fersking aner jeg jo ikke noe om de forskjellige snekkene. Kanskje noen her kan hjelpe? Jeg trenger en snekke som har overnatting til 2 voksne og 2 barn. Barna må ha egen cabin, enten akter eller i front. Også er det jo greit med litt plass ute, gjerne til 6 med stort og smått. (der røyk Saga 27, for den er trang har jeg skjønt). Hvilke merker bør jeg se nærmere på når jeg har en makspris på 130.000? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 13.August.2014 Del på Facebook Svart 13.August.2014 Scand 25 Classic er en fin snekke. Masse plass og med senger til to i front, og stikkøye på hver side. Lett å manøvre og billig i drift. Toalettrom for seg selv helt akter. Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 13.August.2014 Del på Facebook Svart 13.August.2014 Har du sett på Biam 800 ? Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 13.August.2014 Del på Facebook Svart 13.August.2014 Risør 27,årø 28 ? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 13.August.2014 Del på Facebook Svart 13.August.2014 (redigert) Skarpnes 30,uten tvil! Mer romslig 30 fot snekke tror jeg ikke du finner,grei plass til barna i AC,og en gedigen dobbelseng forut. Relativ romslig "uteplass" er det også. Jeg ser du har maks 130 000,-,men hvis du strekker deg 100 000 tror jeg du får en båt du vil være mer fornøyd med i mange år,det koster penger og bytte båt også. Redigert 13.August.2014 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Worry II Svart 13.August.2014 Del på Facebook Svart 13.August.2014 Marex 77/770. Disse får man ned i dette prisnivå nå for tiden. Egen seng til mor og far akter og plass til 5 til middag/frokost. Unga ligger foran, med egen tv, så klart :-) Super båt med høy kvalitet på det meste, til fine priser. Verdt en titt ! Lykke til med valget ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.