Jump to content

Førstegangs snekke

Kronidiot

Recommended Posts

Ship o hoi!

Drømmen om båt bli sterkere og sterkere. Nå er sparing endelig igangsatt, og leting etter den perfekte snekken er påbegynt. Jeg tråler finn.no og sikler hver dag. Men som fersking aner jeg jo ikke noe om de forskjellige snekkene. Kanskje noen her kan hjelpe?

Jeg trenger en snekke som har overnatting til 2 voksne og 2 barn. Barna må ha egen cabin, enten akter eller i front. Også er det jo greit med litt plass ute, gjerne til 6 med stort og smått. (der røyk Saga 27, for den er trang har jeg skjønt). Hvilke merker bør jeg se nærmere på når jeg har en makspris på 130.000?

Skarpnes 30,uten tvil!

Mer romslig 30 fot snekke tror jeg ikke du finner,grei plass til barna i AC,og en gedigen dobbelseng forut.

Relativ romslig "uteplass" er det også.

Jeg ser du har maks 130 000,-,men hvis du strekker deg 100 000 tror jeg du får en båt du vil være mer fornøyd med i mange år,det koster penger og bytte båt også.

Redigert av nomen (see edit history)

Hold kjeft,når du snakker til meg!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...