Asbjørn Huus Startet 14.August.2014 Del på Facebook Startet 14.August.2014 Hallo! :) Eg har tatt båtførarprøven og kurset, men staruk på første forsøk. So eg treng ikkje ta kurset opp att. No har det gått over 14 dager so eg er klar til og ta prøven på nytt, eg er ute etter og ta kunn eksamen på nettet. Om noken har gjort dette før eller er kjend med dette, svar er du snill! :) Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 14.August.2014 Del på Facebook Svart 14.August.2014 Eksamen er vel ikke mulig å ta på nett. Du må møte opp på et testsenter å ta prøven som privatist. 2. gang du tar prøven er det forøvrig halv pris. ta en tur til balestrand øl og dykkarservice. hehe http://www.norsktest.no/bfp/testsenterliste/ Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn Huus Svart 18.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2014 Det var dumt,, hehe ja skulle vell det ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.